• (iOS) Star Chef 2: Restaurant Game cheat code neomejena vzdržljivost

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Star Chef 2: Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code neomejena vzdržljivost ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Star Chef 2: Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Po posodobitvi te igre nisem mogel znova odpreti ali igrati. Poskušal sem znova namestiti, vendar se še vedno ne morem odpreti, zato sem se odločil, da popolnoma odstranim to igro.

    Zaenkrat mi je všeč ... hiter tempo, ki zahteva veliko časa, kot mi je všeč, da te drži na prstih ...

    Čudovita igra s toliko stvari za početi. Obožujem jo!

    Stopnja 19 in postaja vse težja ... Zavzame tudi prostor, ko dvignete nivo

    Moja igra se ne nalaga

    Dober dan, ali obstaja kakšen poseben razlog, da se igra danes ne naloži? Šel sem v playstore, da vidim, ali so potrebne posodobitve, vendar nobene niso.

    Pravzaprav je nisem nikoli igral, preveč ocen z 1 zvezdico, sploh ne bom izgubljal časa za to igro in tudi vi ne, če razmišljate o prenosu. Ni vredno. Treba ga je odstraniti in ponovno kodirati ter popolnoma predelati glede na vse ocene z 1 zvezdico. S toliko pritožbami ni vredno prenosa. Prihranite čas in denar, nakupujte s prenosom originalnega zvezdnega kuharja.

    Pozdravljeni vsi skupaj. Ali je danes težava s strežnikom? Iz nekega razloga se igra ne nalaga.

    Igra se ne naloži

    Ali ima še katero telo težave s prijavo, samo še danes se nalaga in nič drugega

    Vadnica za star chef 2 je zelo enostavna za razumevanje, takoj se razumete z njenim delovanjem. Pohvale razvijalcem za tako globoko razmišljanje

    Dosegel sem raven, ko lahko zdaj nadgradim kuhinjske pripomočke v svoji restavraciji. Vsakič, ko prečistim raven, me ta aplikacija preseneti z novo funkcijo.

    Star Chef 2: Restaurant Game ব্যাজ nbo

    Star Chef 2 je bil zame prijetno odkritje. Igra je bila primerna za moj stil igranja. Odlične ravni. Všeč mi je!

    Pravkar sem ga posodobil.. Spet...ZDAJ NE MOREM IGRATI!!! JE ZAGOTALO ... preveč sem delal, da bi začel znova!!! POMAGAJ!!!!!!!!

    Star chef 2 je žanr kuharskih simulacij popeljal na drugo raven. Res sem navdušen nad njegovimi lastnostmi in hitro obdelavo

    Všeč mi je..samo daj več orodij za razširitev in shranjevanje..odvisen sem. Člani Premium potrebujejo več prostora za shranjevanje in zakaj toliko košar želimo tudi kovance in denar.

    V redu je bilo sprva zabavno, vendar kuhanje traja nekaj časa in skoraj moram porabiti gotovino za dokončanje obroka in ni mi všeč, kako moraš, ampak živila. Dobra ideja je, vendar je precej drago, če pripravljaš veliko obrokov

    Ko sem prestopil nivo, sem lahko razširil svoje nagrade. Poleg kovancev, ki jih prejemam od strank, sem odklenil tudi funkcijo vrtenja kolesa. Samo zavrtim ga in dobim nagrado, ki pride nanj

    Dal bi 5 statističnih podatkov, vendar mi je skoraj zmanjkalo košaric s hrano in brez njih ne morem kuhati ali se boriti z drugimi. Služba za stranke opravi svoje delo in je zelo prijazna! Obožujem to igro. 9/10

    Odličen koncept igre, vendar zanjo ne bom porabil denarja, dokler ne odpravijo težave z nezmožnostjo odstraniti naročila, ki jih ne morete popraviti, saj še nimate te opreme. Imam 10 od 12 miz povezanih z ljudmi, ki želijo predmete iz strojev, ki jih še nimam ... Moral bi biti sposoben zavreči ta naročila ... Potrebujem čas za razširitev in rast na drugih področjih ... ne smisel ...

    Odlična igra. Prva stranska igra mi ni všeč, ostalo pa je zabavno.

    To me poziva k posodobitvi, vendar v mojih trgovinah ni posodobitve. Kdaj je posodobitev v živo?

    Zafrustracija zaradi nenehnega polnega shranjevanja in nadgradnje materialov ni enostavna. Tudi izziv ni pravičen, če obe strani nimata enakih moči, 2x vedno zmaga brez dvoma.

    Ne morem posaditi nobene paprike ali česar koli drugega

    Star Chef 2: Jogo de Cozinhar Simulação xej

    Te igre menda ok. Verjetno sem pričakoval več igre, da bi lahko dejansko kuhal jedi. Sploh brez oglasov, lahko pa gledaš oglase za denar, da kupiš stvari. Ne vem, to preprosto ni moja stvar.

    Moja igra je zataknjena, ne morem zahtevati nagrad

    Preveč se dogaja. In traja večno, da se hrana kuha. Moj ADD tega ne prenese. Dogajajo se vse vrste različnih stvari, kar naj bi odvračalo pozornost od dejstva, da traja tako dolgo, da služiš strankam. Vem, da je smisel v tem, da vas prisilim, da plačate denar, da pospešite postopek, vendar me jezi, ker ne morem voditi restavracije.

    Kot navdušen oboževalec mobilnih iger moram reči, da je Star Chef 2 res uspel simulacijo graditelja. Pred kratkim sem začel igrati igro in moram reči, da sem navdušen, da deluje tako gladko. Izvrstne predmete na tretji ravni sem odklenil naenkrat.

    Preveč stvari z mo navodili. Premalo denarja za plačilo številne opreme. Preveč receptov s premalo prostora za shranjevanje. Shranite lahko le 1-2 posodi, preden vam zmanjka prostora. Super POČASNO. Priprava receptov traja predolgo. Igram samo 2 dela in to otežuje, ker imaš preveč zgradb, v katere moraš iti, da bi kaj naredil. Traja predolgo za rastline z zelo omejenim skladiščenjem in premalo parcel. Ne priporočam.

    To je neverjetna igra♥️, vendar je cena vsakega predmeta tako visoka in je potrebno veliko časa, da dobim predmet, želim si, da bi se v njej izboljšal


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :